Πολιτικη Επιστροφών

Όροι και Προϋποθέσεις:
·        Αλλαγές και επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Σε διαφορετική περίπτωση, το ηλεκτρονικό κατάστημα fitgeek.gr διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει τις επιστροφές των προϊόντων τα οποία δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους παρόντες όρους.
·        Προϋπόθεση είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του να είναι η αυθεντική, σε άριστη κατάσταση, όχι κατεστραμμένη ή ελλιπής ή με εμφανή σημάδια φθοράς και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά. Δεν θα πρέπει να έχουν φορεθεί ή να έχει αφαιρεθεί το καρτελάκι τους και θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς.
·        Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει με οποιαδήποτε εταιρεία courier εσείς επιθυμείτε αναλαμβάνοντας τη χρέωση ως αποστολέας.
·     Για την επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση του εμπορεύματος θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.
·        Σε περίπτωση αντικατάστασης η αποστολή του νέου προϊόντος θα πραγματοποιηθεί εντός χρονικού διαστήματος ίσου με το χρόνο αποστολής του αρχικού. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων θα πρέπει ο πελάτης να μας δηλώσει το λογαριασμό στον οποίο θέλει να γίνει η κατάθεση, την τράπεζα, τον δικαιούχο του λογαριασμού καθώς και τον αριθμό της παραγγελίας του που αφορά την επιστροφή.
Αν το προϊόν που παραδόθηκε ήταν ελαττωματικό, κατεστραμμένο, αλλοιωμένο ή δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παρήγγειλε ο πελάτης, έχει δικαίωμα να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Σε αυτή την περίπτωση επιστρέφονται πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να επιστραφεί το πακέτο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθη, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και ο καταναλωτής να διαθέτει το παραστατικό πώλησης.  Σε περίπτωση αντικατάστασης η αποστολή του νέου προϊόντος θα πραγματοποιηθεί εντός χρονικού διαστήματος ίσου με το χρόνο αποστολής του αρχικού. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων θα πρέπει ο πελάτης να μας δηλώσει το λογαριασμό στον οποίο θέλει να γίνει η κατάθεση, την τράπεζα, τον δικαιούχο λογαριασμού καθώς και τον αριθμό της παραγγελίας του που αφορά την επιστροφή.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις είναι απαραίτητο να μας ενημερώσετε γραπτώς στο email: [email protected]
 Περισσότερα στους Όρους χρήσης